تدوين استراتژي مديريت روابط با مشتريان در سازمان هاي ارائه دهنده خدمت
تدوين استراتژي مديريت روابط با مشتريان در سازمان هاي ارائه دهنده خدمت
آتوسا عباس نژاد
كارشناس ارشد مهندسي صنايع
- پژوهشگر مركز تحقيقات مخابرات ايرانواژه هاي كليدي
مديريت روابط با مشتريان، خدمت، رضايت مشتري، تدوين استراتژي
چكيده
در دنياي امروز با توجه به تكنولوژيهاي جديد مطرح شده برنامه ريزي استراتژيك بلندمدت قابل اجرا نبوده و سازمانها در حال تدوين استراتژي بطور پيوسته و مستمر و اجراي آن در سازمانهاي متحول شده و پويا م ي باشند
. از طرفي خدمت داراي ماهيت خاصي است كه آنرا از كالا متمايز مي كند و داراي قابليتهاي ويژه مي باشد . سازمانهاي ارائه دهنده خدمت بدلي ل ماهيت خدمت داراي ويژگيهايي مي باشند كه آن را از محصول متمايز مي نمايد.جهت دانلود رایگان اینجا کلیک کنید .
+ نوشته شده در چهارشنبه دوم آذر ۱۳۹۰ ساعت 22:57 توسط مجید میربد(مشاوره مهندسی طراحان بهینه )
|
جهت دسترسی آسان به مطلب مجله به کانال تلگرم ما بپیوندید . telegram.me/tarahanbehine